Aby sklep obuwniczy nie przynosił strat

Nie trudno się dziwić, że pogoda wpływa na decyzje o konieczności zmiany obuwia. Poza tym pozostaje jeszcze kwestia nowych modeli, które niekoniecznie mogą okazać się hitem. Dlatego też tego typu sytuacje przyczyniają się ponoszenia sporych strat. Choć jest to problem dla właścicieli sklepów, to jednak dla konsumentów może być to powód do radości. Bowiem firmy obuwnicze muszą dołożyć wszelkich starań, aby zmienić tą sytuację i nie dopuścić do dokładania do interesu.

Zatem stają przed trudnym zadaniem, którego efektem jest konieczność stosowania działań marketingowych, które zwiększą sprzedaż. Jeszcze przed rozpoczęciem sezonu wprowadzają przeceny lub w sklepie pojawia się kolekcja z ubiegłych lat. Po sezonie stosują obniżki do siedemdziesięciu procent, co bardzo cieszy konsumentów. Dobrym krokiem jest wdrażanie programów lojalnościowych lub innych bonusów dla klientów. Ostatnio wiele sklepów wprowadza zniżki na drugą parę butów, a nawet wyprzedają trzecią parę za złotówkę.

Lucja
News Reporter
Tutaj jest opis